Gyógyulgass Brooh – B617, – Avagy az isten létezik és gonosz!

by

Édes istenem! Tudtam, hogy nehéz lesz látni téged, de azt sosem hittem volna, hogy ennyire! Veszélyes vizekre sodort téged a szél, de tudom, felülkerekedsz ezen is, mint már annyi sok mindenen az életben. Az erő, ami sugárzott belőled, nekem is hitet és energiát adott, és hidd el szükségem is volt rá, hogy igazán hinni tudjak benned, s a gyógyulásodban. Egy rossz pillanat, egy szerencsétlen mozdulat, mely ezt eredményezte.

Brooh – B617

Nem hiszek a szerencsében, hanem egy újabb jelnek veszem ezt, s a hitem egyre jobban megerősödik, mégis van isten? Nos, kedves kalapos nagyszakállú igen bölcs istenem, mit ártott neked ő, hogy ily helyzetbe hoztad? Semmit, hiszen itt a földön, amivel te nem törődsz már, s ránk bíztad a döntést, mikor egy almától tetted függővé a teremtményeid sorsát. Milyen apa az, aki így bánik gyermekeivel? Pont öt kellett ilyen próba elé állítanod? Őt, akit mindenki kedvel. Mit művelsz te? Lassan nem vagyok abban sem biztos, hogy az ördög gonosz vagy még inkább te, te nagyszakállú öreg barátom. Neked mindent szabad? NEM!

Hosszú út áll még előtted, hosszabb, mint bárki gondolná, de ha végig mész rajta, újra köztünk lehetsz, és talán mi majd úgy látjuk semmi sem változott, de te, azt hiszem nem így érzed majd. Az ember mindig utólag okos, siránkozik, okolja magát, gusztustalan. Akkor és ott kellett volna rád vigyáznunk, de erre képtelenek voltunk. Sajnálom.

Hamarosan újra találkozunk, csak két nap. Addig is gyógyulgass, pihengess.

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , , , , ,

13 hozzászólás to “Gyógyulgass Brooh – B617, – Avagy az isten létezik és gonosz!”

  1. Dia Says:

    Frances elhiheted, hogy Isten vele volt aznap. Ha nem lett volna, akkor múlt időben beszélnénk róla. Mindenki szabad akaratából cselekszik, szabad akaratából dönt, hogy kiül e a Margit-híd szélére vagy nem. Nem Isten terelte oda, hogy báránykám most neked oda ki kell ülnöd és le kell onnan esned.

    Nem kell felülni a Margit-híd szélére és akkor az ember nem pottyan bele a Dunába… ennyi….
    Kiváncsi lennék,hogy egy 10emeletes szélére is ki mert e volna ülni… Elhiszi ezt egyáltalán vki?! Kiesett a nadrágjából a mobil és egyszerűen hátraesett…. Na platty…

    Mileőbbi felépülést! Pá

  2. Frances Horror Says:

    T. Dia!
    Az én véleményem más mint a tied, és megértem, h te nem érzel semmi szánalmat bút de én igen.

  3. meister245 Says:

    Nem értem miért kell belekeverni ebbe a vallást, egyértelmű hogy a Margit-híd volt a hibás.

    Diával egyetértek, bár ahogy magam ismerem énis kiültem volna oda 😀
    Balesetek mindenkivel megtörténnek, de ellehet őket kerülni, ha nem akkor lehet belőle tanulni.

    Legközelebb óvatosabb lesz és kerüli az ilyen helyzeteket 🙂
    Remélem hamar felépül ebből a kalandból.

    Frances, mi is érző emberek vagyunk 😉

  4. Frances Horror Says:

    T. meister245
    Én is érző ember vagyok Remélem te is lezuhansz

  5. alexdamn Says:

    remélem minél hamarabb rendbejön : )

  6. Chris Deviant Says:

    Hm. Dr. House mondta egyszer nagyon jól…
    “Ha van Isten, akkor elképzelhetetlenül kegyetlen.”

  7. meister245 Says:

    Mint mondtam, együttérzek a sráccal és nem kívánom hogy bárkivel is ilyen baleset történjen.

    Ennek ellenére mégis sorra került, melyről se Isten, se a Margit-híd nem tehet. Énis szeretem a biztonság korlátait feszegetni, de ha baleset történik, legközelebb körültekintőbben járok el.

    Elmondtam a véleményem mint az előttem lévő, de úgy néz ki ha magamtól véletlenül nem menne, te szívesen le is löknél.

  8. hopapanic Says:

    Remélem tudok én is menni 😥

  9. Dancsi Says:

    Gondolkozz már el a címen, nem valami találó…
    Ha gonosz lenne, nem lenne ilyen szerencsés BrooH!
    🙂

  10. csirkeszárny. Says:

    Szerintem a baleseten volt a hangsúly.. Én aznap ottvoltam,sokan aztmondták,hogy egy szakítás volt az oka…Nos, én ugy látom,hogy ez ” véletlen” nem pedig, direktben volt.Persze, az nap olyanokat is halottam ( amikor már nem voltam a szigeten),hogy ” Meglátta a Vivit,és leugrott.” Ha egyszer leirja,hogy NEM akkor szerinted miért hazudna?

    bye.
    És épülj fel hamar . =)

  11. Sam Says:

    Én megkérdezném Brooh véleményét erről az írásról, mert ahogy én ismerem őt, nem mondaná hogy Isten gonosz, de sajnos régvolt az a most ezért kérném írja le. És a kedves cikk író meg közölném hogy fogalma sincs miről beszél mikor Isten nevét kiejti a száján. Uff

  12. Frances Horror Says:

    Kedves Sam!
    Énis ismerem őt személyesen, de a cikkben nem az ö gondolatait fogalmaztam meg hanem a sajátomat. a cikket olvasta ő is.

  13. Brooh Says:

    sziasztok!

    Látom itt még megy a beszélgetés erről az egészről, én már kitöröltem az emlékezetemből. Szóval hogy tisztázzuk:
    1. Nem vivi miatt volt az egész. Vivivel aznap veszekedtem, mert szinte nem is foglalkozott velem, mindig mással volt. Így nem volt az egésznek értelme, és én meg szórakozni nem akartam, inkább akkor leszek egyedül.
    2. Soha senkiért nem ugranék le, mert szeretem az életet, és még sok mindent kell tennem:)
    3. De inkább ez az első. Nem Isten a hibás. Hanem Ő mentett meg. Mert 10% esélyem volt arra, hogy valaha jáárni fogok még… De két nappal utána már felálltam.
    Jelek, hogy segített:
    1. Nem tört ki a nyakam, és nem maradtam ott (a korházban mondták, hogy egy srác 5 méterről esett és meghalt)
    2. Elvittek egy rossz korházba, ahol embertelenek voltak az orvosok. Meg se akartak műteni, félrediagnosztizáltak. Hirtelen az orvosomat felhívta keresztanyám NYÍREGYHÁZÁRÓL! akivel kb 3 éve nem beszéltem, hogy engem vigyenek át egy másik korházba. Átvittek, és merő véletlen, hogy az ország legjobb idegsebésze volt éppen ügyeletben?? Nincsenek véletlenek:)

Vélemény, hozzászólás?

