Ezek a fiatalok – Avagy az EMOkat befolyásoló meleg netcelebek esete. 2. rész

by

Óvakodj az internet celebektől!

Továbbá létezik egy úgynevezett internetes társaság, melyek magukat próbálják népszerűsíteni, ami nem is lenne baj, abban az esetben, ha ezt erkölcsösen tennék. Két dolog nem világos számomra.  Az egyik, hogy mi ezzel a céljuk. A Másik pedig az a felháborító tény, hogy eme emberek minden dologra képesek tapasztalataim szerint céljuk elérése érdekében. Zavarodott elméjükben, mely a klinikai eset határait súrolják, semmi sem vethet gátat annak, hogy egyel több ismerőst tudhassanak maguknak, melyeket véleményem szerint úgy élnek meg, mint ha egy újabb rajongójuk lenne.

Rajongani az ember azokért a hírességekért szokott, akik letettek már valamit az asztalra, valami olyan dolgot, melyet nem mindenki tud megvalósítani. A következő felsorolás megfelelően mutatja az átlagos, és a rendkívüli ember közötti különbséget: Forma1 autóversenyző, híres énekes, feltaláló (stb.). Tapasztalataim szerint a magukat internet celebeknek nevező emberek, a megbotránkoztatásból, az erkölcstelenségből, de legfőképp, abból profitálnak, hogy egyszerűen hülyét csinálnak magukból, s a legszörnyűbb ebben az, hogy ők maguk ezt teljesen komolyan veszik, és azt is képesek elhinni, hogy ezzel elismerést szerezhetnek.

Ezennel elérkeztünk a veszélyes pontig. Mivel ezek az úgynevezett internet celebek a nagyjából 15 éves korukat be nem töltött gyermekekre képesek csak hatást gyakorolni, s mivel ebben a korban a legsebezhetőbb a gyermek, vagy más szóval élve, nem tudja még megítélni azt, hogy mi a helyes, s nem tudja egyedül eldönteni, merre vegye az útját. Ezen gyermekek nemi identitása még épp csak kifejlődőben van, s véleményem szerint nem kell őket arra ösztönözni, hogy a homoszexuális kapcsolatokat elfogadja, vagy rosszabb esetben akár áldozatává is váljon. Ergo a szülőknek ajánlatos roppantul odafigyelni arra, hogy a gyermekük milyen ruhákat hord, esetleg sminkeli magát, vagy bármi olyan jelre, ami arra utalhat, hogy az általam említett hatások érték. Ezen magukat internet celebeknek nevező emberek mivel ők maguk is a botrányból élnek, semmiféle értéket és tartalmat nem képesek sugározni az általuk befolyásolt gyermekeknek. Tökéletesen észrevehetők eme állításaim, s kontrollálhatók, mivel minden internet celeb életéhez szorosan kapcsolódik az úgynevezett internetes napló írása, más néven blog, mely az ö kis életüket dolgozza fel.

A megfelelően odafigyelő szülő, ha beleolvas egy ilyen naplóba, egy pillanat alatt átlátja az önmagukat híresnek nevező botrányhősök nem mindennapi, a társadalomra romboló hatással levő életvitelüket. Azok a gyermekek vannak a legnagyobb veszélynek kitéve, akik perifériára szorultak, bár nem egy esetben a gazdag tehetős családok sarjai is ebben a közegben találják magukat, mely itt is csak a szülő gondolkodásának sekélyes voltát jelzi, hogy pénzel, próbálja pótolni a törődést. Javaslom a szülőknek, hogy mindenképp próbáljanak kialakítani a gyermekükkel egy olyan bizalmi kört melyben az ifjú is jól érzi magát, s így képes lehet arra, hogy tájékozódjon a gyermektől mivel is tölti szabadidejét.

Az ürömbe öröm is vegyül, mivel ezek a rajongások rövid idő alatt megszűnnek, mert maga a gyermek is rájön arra, hogy neki nem felel meg ez az út, nem érzi jól magát ebben a közegben, s ekkor azonnal szakit ezen internet celebekkel, s normális útra tér. Persze van egy kisebb hányad nagyjából ezt 1%-ban határozom meg, ki hasonló útra lép, és megpróbál ő maga is bohócot csinálni magából, s ilyenkor következik az utálkozás az egymás sárba taposása, mert ha valaki új tűnik fel, akkor a régi úgy érzi, elvesznek tőle valamit.

Folytatjuk…

Szerző: Frances Horror

Reklámok

Címkék: , , ,

19 hozzászólás to “Ezek a fiatalok – Avagy az EMOkat befolyásoló meleg netcelebek esete. 2. rész”

  1. Sophie Says:

    Tudod Francess, azt soha nem értettem benned, hogy miért keltesz mindig közfelháborodást, de amit mégjobban, hogy megint olyan dologról írsz kritikát amit te komolyan mondom bálványozol. Én tudod, hogy utálom ezt az internetes celebszarságot, de te meg csinálsz video interjút, sima interjút hatvanmilliárd emberrel, és jópofának tartod ezt a világot. De mégis megint ócsárolod. Állandóan ellentmondasz magadnak. És egy olyan embernek van kint a BLOGJA nagy képpel irva rá, hogy,, kötelező olvasmány” aki pont megfelel ennek a leírásnak és elvileg kedveled –>
    ,,Tapasztalataim szerint a magukat internet celebeknek nevező emberek, a megbotránkoztatásból, az erkölcstelenségből, de legfőképp, abból profitálnak, hogy egyszerűen hülyét csinálnak magukból, s a legszörnyűbb ebben az, hogy ők maguk ezt teljesen komolyan veszik, és azt is képesek elhinni, hogy ezzel elismerést szerezhetnek.”

    Én az egész bejegyzésedet csak idáig olvastam el. Mert hülyeség az egész ahogy van. Ne haragudj, de én így gondolom a dolgokat :D!

    ac.: Sophie

  2. Frances Horror Says:

    Tisztelt Sophie!
    Hopa nagyon nem tartozik ebbe a kategóriába. Furcsa mindenesetre h elsem olvasod a cikket de már az első két sorból tudod h mi mülyeség és mi nem
    Érdemes lenne elolvasni elgondolkodni és akkor rájönnél arra, hogy magadat oltod le ha butaságokat irsz 😀
    Üdv
    FH

  3. Sophie Says:

    Nem írtam butaságot már megbocsáss 😀 És hidd el nem oltottam le magam. 😉
    És had ne linkeljem be Hopa legújjab video blogját 🙂

    eskü nem értelek.

  4. Frances Horror Says:

    T. Sophie!
    Láttam hopa videoblogját! És amig én azt állitom h ö nem ilyen és amig ö elolvassa és nem ismer magára ebben a cikkben addig számomra nem olyan a barátom marad és kedvele szeretem. Érdekes amugy, h ide kevered a kettőtök közti viszákt. Minek? Én eddig mindig csak segitettem neked és mostmeg oltogatsz?
    Mi van veled kicsi lány?
    Üdv
    FH

  5. Sophie Says:

    Nem keverem ide a kettőnk közti viszályt ne is haragudj, csak elolvastam, és én egyből ráismertem az illetőre.

    Nekem nem tetszik, hogy enniyre ellentmondásos a blogod. Nem oltogatlak.
    Ennyi az egész.

    ac.: Sophie

  6. Frances Horror Says:

    Nézd Pedig ő nem ilyen. Ha nem tetszik az meg a te véleményed de ettől még nem fog semmi változni, javaslom neked azt a részt hogy olvasd el ahol arról irok h a te korodba milyen nagyon okos mindenki és jobban tud mint. Mint itt ebben a pillanatban is hiszen ha egy szerző elmagyarázza neked a gondolatait és ezt te nem fogadod el hanem a saját gondolatodat erölteted bele az szerintem butasig. Hiszen ki a fene tudná jobban mit irt ha nem a szerző

  7. Sophie Says:

    Első kommentemben asszem ezt írtam: ,,Ne haragudj, de én így gondolom a dolgokat :D!”

    Nem hinném, hogy erőltettem a gondolataimat ;). Elmondtam a véleményem és ennyi. 😉

  8. meister245 Says:

    Gondolkoztál valaha teológiai pályán? 😀

  9. Frances Horror Says:

    Hát 😀 nem mert nem szeretem a papokat D:D tudod a valláss az egyik legnagyobb és legmocskosabb biznisz a világon

  10. meister245 Says:

    Ebben teljes mértékben egyetértünk 😀

  11. domsleepless Says:

    független vagyok…de sophi véleménye nem hülyeségen alapul..főlleg h nem azért oltja az exét mert az exe hanem mert ismeri..ahogyan énis..és sophiet is eléggé..és vhol igaza van,ahogy neked is frances..ám szentem alapból badarság ez a net celebes izéé…jó,énis örülök ha foglalkoznak velem vagy ha rengetegen olvassák a blogom, sőt dicsérik vagy h sokan ismernek,de ez az egész szánalmas…ebből megél bárki is vagy mi?:D

    mind1..én nem folyok bele,én csak olvasom e magazint ,néha szerepelek azt csáó:) tegyétek ti is ezt…persze te Frances inkább írj is:)

  12. Frances Horror Says:

    Kedves domsleepless!
    A sophie hozzászólásában az az érdekes, hogy világosan leirja, h nem olvasta el a cikket csak a címét és igy van véleménye róla

  13. domsleepless Says:

    elgondolkodtató:)apropó..viszont többek közt te hiteted el a fiatalokkal h híresek..hiszen te foglalkozol velük nem kicsit,ami persze nem rossz,de írsz róluk,majd lehúzod őket netcelebként általánosítva,nem megnevezve. Úgyanis tudtommal majdnem mindenkiről aki visoznylag ismert myvipen és ebben az emo és emo közeli közösségben írtál,köztük rólam is,sőt interjút is csináltál..Én semminem nem tartom magam,de sokaknak mégis úgyjövök le h “jajj,önimádó celeb,frances a barátja és a seggnyalója” szóval..röviden annyi a véleményem,hogy sophie bárcsak a címet írta le de mondott igazakat viszont soxor magadnak mondasz ellent, és ha már vkiket hírdecc nem kéne róluk lehúzó cikket írni. Ám a vallásos véleményeddel teljes mértékben egyet értek:)

  14. Frances Horror Says:

    Nem kivánok senkit sem felemelni, az h a blogomnak napi 1000 látogatója van az valóban jelenti azt, h ebben a körökben súja van. De attol még engedd meg h elitáljem azokat az embereket és lehessen róla rosssz véleményem ha tetszik ha nem. Ettől még ez az én véleményem :d és amugy a sorok között kéne olvasnod akkor talán megértenéd h miféle emberekeől szol és akkor eszedbe sem jurna ilyeneket mondani de mindenestre azokról semmi esetre sem szól akikkel interjut csináltam. Nekem nem mindig van kedvem olyan cikkeket irni amik világosak mint a nap. Béha ugy szeretem megirni azokat, hogy legyen egy kicsit elgondolkodtató de a valős jelentését csak én ismerem

  15. domsleepless Says:

    tiszta sor:) én csak felvetettem,ahogy sophie is. szerintem mindannyiunknak más más véleménye van a net celebségről,ha lehet így nevezni,legyen inkább csak myvip közösségi portál ismert emberei:)

    és a cikkjeid meg tökjók,nem is abba kötöttem bele:) csáó

  16. Kuti Says:

    ki nem szarja le?:D

  17. hopapanic Says:

    ÚRISTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ti normálisak vagytok?
    Mi a rákot kell ezen vitázni? XD

    Domán ez,de vicces sor a kommentedbe:

    “jó,énis örülök ha foglalkoznak velem”

    Am végigolvastam a kommenteket és nagyon izgalmas. 😀
    Amúgy meg nagyon nem.

    Ezen vitáztok?
    Bárcsak nekem lenne ennyi időm,hogy ráérek ilyenekkel foglalkozni.

    Hülye ez a Hopa azt csá XD

    egyetlen értelmes komment Eriké XD
    Na csáztok

  18. domsleepless Says:

    am..ő..hopa…senki nem vitázik ezen,max téged olt sophie:D francesel meg már réges rég megudmáltuk telón:D

  19. nicole scene Says:

    hmm hát mulatok a kommenteken:D főleg a teológia pályáson XD
    Mi köze ennek a szövegnek a teológiához?XD semmmi:D apróbb fogalmi zavar:D

    am meg a netcelebes izével egyetértek. és valójában az ilyen emberek blogjának azért van nagy olvasottsága mert sokan szeretnek röhögni azon amit írnak:) Őszintén kit érdekel kinek milyen a napja? hogy hánykor vitte ki a szemetet? XDDDD SENKIT XD
    Btw számszerinte kettő max három ilyen semmire veri a mellét embert tudnék megemlíteni nagy hirtelenjében. Nos nekik viszont lehet nevetni fogtok:D de nekik pszihés problémáik vannak:) és ez tény:)

    azért szokták őket követni mert ismertségre vágynak.. de az ismertség egy cseppet sem jó… felesleges. Magasból pedig nagyot lehet zuhanni;)

Vélemény, hozzászólás?

