Elhiszed, amit látsz?

by

Tegyük fel: végigmész az utcán és szembe jön veled egy pár. Egy szép lány és egy helyes fiú. Megnézed őket. A lányt mert gyönyörű, szinte nem emberi, a fiút pedig azért, mert valami furcsa benne. Még nem tudod mi az, egészen addig míg melléd nem érnek.

A fiú túlzottan gesztikulál a kezével, a lány hangja pedig…sokkal inkább hasonlít Deák Bill Gyula hangjához, mint Törőcsik Mariéhoz.
Lehet, hogy az a lány nem is lány, bármennyire is szép az arca, és a fiú hát…nem éppen olyan, amilyennek látszik?

Lássuk, becsap-e a szemed! Mutatok pár képet fiúkról és lányokról.Érdekel, el tudod-e találni, melyik melyik.

Válaszokat kommentárba legyetek kedvesek írni.

Versenyző 1:

Versenyző 2:

Versenyző 3:

Versenyző 4:

Versenyző 5:

A válaszokat holnap este tudjátok meg, addig is, jó találgatást!

Címkék: , , , ,

22 hozzászólás to “Elhiszed, amit látsz?”

  1. domsleepless Says:

    ne hülyítsél már:D csak az utolsó a pasi..vagy várj,talán a 3-as is:) de a többi lány. ha az 1.pasi lenne felkötöm magam kajak..mert tökszép:D
    am jócikk

  2. acrylbarbie Says:

    legalább 3 pasi 😀

  3. kierra wilkinson Says:

    hozom neked a kötelet, ugyanis a 4esen kívül MINDEGYIK PASI. Emellett híres transzvesztiták. Az első egy csodaszép…teremtés.fogalmazzunk csak így. Kim Petras a neve. A következő a szintén csodaszép photoshop-hercegnő, Izzy Hilton. Közismert travi scene-modell. A harmadik egyik kedvenc transzvetszita-előadóművészem, Nicole.Találkozhatsz vele az Alterego Bar & Lounge -ban.A negyedik egy hölgy, akiről semmit sem tudok. Az ötödik a YouTube királynő, Jeffree “Cunt” Star.Travi.

    Hát röviden ennyi…

  4. SamHeali Says:

    szerintem az első az csaj.
    második pasinak néz ki. legalább is a feje olyan lóhoz hasonló inkább pasis.
    a 3. szerintem pasi.
    4 mindenképpen nő
    5. pasi 😀

  5. Frances Horror Says:

    Szerintem az összes csaj

  6. Gucci Says:

    Én az elsőt és a harmadikat tippelném csajnak, a többi pasi. B

  7. Gucci Says:

    Ah, elírtam, 1. és 4. csaj, többi pasi.

  8. acrylbarbie Says:

    Francess (L) naiv vagy ….:D

  9. domsleepless Says:

    ne szopassatok mááár:d:d ez vmi vicc?:D:D

    hát ez kurvanagy:D akkor azthiszem jöhettek a temetésemre:D

    ezek a mai nők.vagy pasik..v mik:D

    kössz kierra:D

    Frances: kapjátok be jó?:D

  10. meister245 Says:

    .. lehet menni csajozni 🙂

  11. Jani Says:

    2es 4es jány a többi meg buza

  12. Jani Says:

    de ha jobban belegondolok valószínűleg egyik se leány mindegyik pöcsös!

  13. Jonná Says:

    Háhá kitaláltam, a ratyikat megéreztem, bár az első valóban csalóka. A perfection dollokról egyébként is megmondani, hogy milyen nemű, lásd Katasztrófa Kenny. 😀

  14. Jonná Says:

    *nehéz

  15. Niki Says:

    csaj,pasi,pasi,csaj,pasi

  16. Zsady Says:

    1. szerintem is csaj oO’
    2. pasi Izzy. haha
    3. pasi
    4. csaj
    5. pasi Jeffree Star (L)

  17. zs Says:

    az első tuti pasi, mintha olvastam volna róla valamit.. :O

  18. Zsady Says:

    Mellesleg ezt ajánlanám nektek:

    szerintetek? 😉

  19. Ki érti ezt?…ki érti ezt?-sajnos már senki. #2 « Szubjektív Magazin Says:

    […] Ezen felbuzdulva gondoltam, hogy következő csínyemet napvilágra hozom, hasonlóan az előzőhöz. […]

  20. SoraStrawberry Says:

    2,3,5 pasi, másik kettő csaj

  21. SoraStrawberry Says:

    jah, hogy már megvan a megoldás hopp xDD
    hát majdnem kitaláltam : D csak az elsőt tévesztettem el

  22. domsleepless Says:

    és ez miért jó?? mmint h vki így néz ki??mert ettől különbözni fog??mert ettől lesz népszerű?? hát gratulálok:d legalább lennének egy manson vagy egy gaga..kik bár ugyanúgy horrorisztikusan embertelenek ,de letettek vmit az asztalra. és most fáj a szívem az 1.számú egyén miatt.mert kajak azt hittem csaj..:D:D

Vélemény, hozzászólás?

