Ahogy kértétek. Kierra Wilkinson legújabb verse.

by

Kiszáradt tintatartó.

Vastag por lepi el az asztalt,
Mint magas hegyet a fehér hó.
Kiszáradt tintatartó őrzi a titkaim,
Megfagyott, mint télen a tó.

Vastag por lepi el az asztalt,
A pennámat keresem,
Ilyen rendetlenségben,
A józan eszem is elveszthetem.

Vékony por lepi el az asztalt,
Kezd kitisztulni a hangom.
Van, ki tükör előtt, van ki másokkal,
Én papíron üvöltöm a bajom.

Por-füst lepi el az asztalt,
Végre újra összeállt a csapat.
Papír, penna, pendülő percek,
A rosszindulat ki nem maradhat.

Fehér terítő lepi el az asztalt,
Új fejezetet nyitottam.
Fejtegetheted, találgathatod,
De olyat, ki megfejtette, még nem láttam.

/Kierra Wilkinson/ 2010

Címkék: , ,

4 hozzászólás to “Ahogy kértétek. Kierra Wilkinson legújabb verse.”

  1. ... Says:

    Nagyon szépen köszönöm, megérte várnom. És biztos vagyok benne, hogy az új szakasz is hasonlóan értékes lesz, mint az előző. B.

  2. lena Says:

    “Van, ki tükör előtt, van ki másokkal,
    Én papíron üvöltöm a bajom.”

    ez nagyon tetszik, és a cím is.

  3. acrylbarbie Says:

    🙂

  4. Shunjata Says:

    egyszer úgy is megfejti valaki:)
    jó vers, így tovább!

Vélemény, hozzászólás?

