Kommentár nélkül: Horváth (Hopa) Patrik

by

photo8

Az alábbi bejegyzéseket egy önmagát híresnek gondoló ifjú Facebook oldalán találtam. Értékelje mindenki a saját ízlésének megfelelően. A bejegyzéseket alcímekkel láttam el. Kérem ezt senki se vegye provokációnak. Ezen fiatal korábbi gondolatait IDE kattintva olvashatjátok. Kérem ne emlegessétek azt, hogy régen ódákat zengtem róla és most megalázom, mivel semmi szándékom nincs öt rossz hírbe hozni, ezért írtam kommentár nélkül. Továbbá nem érdemes azon gondolkodni, hogy eme ember hátán szeretnék olvasottságot generálni, mivel a fent elhelyezett számláló magért beszél.Ezek a bejegyzések a Facebook oldalon találhatók, mely publikus. Ez azért fontos, mert ily módon jelen bejegyzésemmel senkit nem rágalmazok, vagy terjesztek hazugságot, hisz minden szavamat bizonyítékokkal támasztom alá.

A Nyavalygás:

hopa1

A Divat diktátor

hopa8 Vágyakozás:

hopa3

A Kemény:

hopa2

A Bandavezér:

hopa5

A Halálosztó:

hopa7

Aki az EMO-sokkal lóg még mindig de?!:

hopa6

A szerény? Hát igen, ha Kyroo Bitch ismertebb nála akkor az fáj!:

hopa4

Szerző: Frances Heali-Horror

Reklámok

Címkék: , , , ,

3 hozzászólás to “Kommentár nélkül: Horváth (Hopa) Patrik”

  1. Kyroo Bitch Narotick Says:

    Drága Hopa Panic!
    1. Neked mi közöd van hozzám?
    2.Hónapok óta van blogom, és neked miért fáj ha, nézik??
    3.Nem mondom magamról, hogy celeb vagyok.
    4.A klubbot nem Én csináltam, kezdjük ott.
    5.A szánalomról beszélhetnénk. ( Ebbe most ne folyunk bele).
    6.Nem kúratom szét a picsám, nem vagyok olyan, mint egyes emberek.
    7.Épp ez miatt nincs egy igaz barátod se, mivel akkor arcod van, hogy a Westendbe alig fér be. Sajnáltatod magad, hogy többen ismerjenek.Na, látod ez a szánalmas. ( Ja, és mivel mindenkivel ekkora genyó vagy ne is számíts jobbra)
    Üdv.: Kyroo B.

  2. omfg Says:

    úristen ilyen képet soha nem tennék fel magamról….ez rettenet .
    és ez a gyerek oh mi ez a hozzáállás? mindegy én nem azért írtam mert hüde bunkóvágyók h másokat ócsároljak miközben az én külsőm sem tökéletes csakugyan minden emberé.
    szubjektív vélemény .

  3. dudurella Says:

    de sok időtök van hogy azt nézitek ki mit csinál 😀

Vélemény, hozzászólás?

