Furcsa, és egyben bizarr Pálfordulás a Megasztár5 elődöntőjében.

by

Én úgy vettem észre az ismerőseim körébe, hogy a rajongótábor két pártra szakadt, amivel semmi baj nincs, hiszen ízlések és pofonok. Az egyik oldal a Reni-nek, míg a a másik a Melindának szurkol. Jómagam az utóbbit kedvelem. Érdekes volt látnom Mester Tamás viselkedését. Nagyjából a nyolcad döntőig istenítette Melindát, s utána az arcába vágta “Nem szeretném ha te lennél a Megasztár. Felháborodtam. Egy zsűri tag véleményem szerint ilyet megjegyzést nem engedhet meg magának, hiszen pártatlannak kell lennie és a dolga a minőség megítélése lenne.

Mester Tamás zsűritag

2010-12-11_130715

Ezután következett a harmad döntő, mikor is az egyetlen biztos továbbjutó az Attila lett, ekkor Mester Tamás felugrott bársonyszékéből, állva tapsolt és éljenezett. Undorító. Természetesen nem láthatok bele az emberek agyába de én úgy éreztem, hogy Mester úrnak teljesen mindegy volt, hogy ki a biztos továbbjutó, csak ne Melinda legyen.

Ezek után végre a zsűri karmai közé kerülhetett a korábban általuk istenített énekes nő. Akkor már tudtam, ő nem juthat tovább. Érdekes gondolatmenetet fogalmazott meg Friderikusz Sándor, mikor ezt a kijelentést tette “Manapság már nem elég, hogy valakinek jó a hangja, hanem ennél több kell”

Szíj Melinda

Nos kérem ez megint egy furcsa és beteges Magyar gondolkodásra vall. Persze semmi meglepő nincs benne, hiszen itthon a sztárgyár  a kinézet és szimpátia alapján működik. Ezért kerülhetnek a reflektorfénybe tehetségtelen előadók, s ezért lett most szegényebb az ország egy csodálatos hangú énekessel.

Megfordult a fejemben az is, hogy az egész Megasztár egy bunda, egy előre megírt forgatókönyv alapján működik. Gondoljunk csak bele. A műsor nézettsége javarészt Melindának köszönhető. A teljes sajtó vele volt elfoglalva heteken hónapokon át. S most a döntő előtt amit már mindenki úgyis megtekint, kiejtik a fő reklám arcot.

Furcsa volt nekem az is, hogy a harmad döntő kezdetén Attila 22% szavalttal a sor legvégén kullogott míg Melinda bitorolta a 48%-át az SMS.-eknek. Erre mi történik egy óra leforgása alatt a több hónapos helyzet megfordul, Melinda egyik pillanatról a másikra elveszti a rajongó táborát, akik furcsa mód átpártolnak Atillához. Több szavazást készítettem már életemben de ekkora pálfordulást sosem tapasztaltam.

Kökény Attila

Kokeny-Attila-3

Attilát nem akarom megsérteni, bár sosem volt a kedvencem, s ő valószínűleg nem tehet ezen megrendezett események kiteljesedéséről, de egy biztos, ez a vetélkedő sem arról szól, hogy a tévénézők, rajongók válasszák a tetszésük alapján a Megasztárt, hanem valamelyik olyan versenyző nyer aki egy befolyásos embernek imponál. A gyártoknak egy a fontos, minél több SMS-t küldjenek a naiv nézők, és ök. majd úgyis úgy cselekednek ahogy kedvük tartja. Tipikus Magyar megoldás. Ismét nem csalódtam országunk mentalításában.

További sok sikert kívánok a két döntőbe jutott versenyzőnek.

Szerző: Frances Heali-Horror

Reklámok

Címkék: , , , , ,

2 hozzászólás to “Furcsa, és egyben bizarr Pálfordulás a Megasztár5 elődöntőjében.”

  1. Tibcsii Says:

    Szíj Melinda.. *-*
    Sajnálom nagyon, h kiesett..
    Így mostmár a Tolvai Reninek drukkolok..
    Am meg tök bunkó volt a Melindával a Mester Tamás.. -.-

  2. sissi123 Says:

    Az én fejemben is megfordult, hogy bunda az egész annak ellenére, hogy Kökény Attila az abszolút favorit. Szíj Melinda sztem sem odavaló, nem tetszik a hangja sem, a mozgása borzasztó. Azt aláírom, hogy sokan szerették, és akik Melindára szavaztak igazságtalannak érzik, hogy kiesett. Igaza van a cikk írójának, egy óra alatt nem változik meg a szavazatok száma, hisz hetekig mindig Melinda vezetett. Őszintén megvallom, örültem ennek a bundának (ha az volt) mert mint mondtam Kökény Attila számomra a megasztár.

Vélemény, hozzászólás?

