Boldog karácsonyt minden olvasónknak, avagy túl a félmillión.

by

Nos tisztelt olvasók. eljutottunk idáig, hogy büszkén jelenthetem be az elmúlt két évben 506 944 olvasót tudhatunk magunkénak. Ez egy blog életében komoly szám, ami mögött egy komoly teljesítmény rejtőzik.

Amire szívesen emlékezem: Megírtam a rock történetet 1955-1962 lexikális pontossággal. Felszólaltam a kisebbségek mellet. Utazási élménybeszámolókat írtam. Megpróbáltam rendet tenni néhány zavarodott agyban. A kultúra, a művészet szeretetére próbáltam terelni a fiatalok gondolatait. Elindítottam saját fotóblogomat. Felhívtam az olvasók figyelmét a drogfogyasztás veszélyeire.

Nézzük az adatokat:

Bejegyzések száma: 448

Kommentárok száma: 2 177

Egyedi látogatók száma: 506 944

Kategóriák száma:  25

Nagyon köszönöm, hogy elolvastátok írásaimat, és remélem az elkövetkező időkben, továbbra is olyan témákkal sikerül foglakoznom, amely felkelti érdeklődéseteket.

Ezúton kívánok, minden olvasómnak békés boldog karácsonyi ünnepeket.

 

nicky21

Szerző: Frances Heali-Horror

Reklámok

Címkék:

Vélemény, hozzászólás?

