A Toleranciáról, avagy válaszom egy az EMO, és EMO közeli támadásra!

by

A véleményem a következő.

Fura egy ellentmondásos figura vagy te, bort iszol és vizet prédikálsz. Hogy mire értem ezt? Elmondom!

A blogodat nyilván te sem véletlenül írod, hanem egy céllal ami minden blog esetében ugyanaz, hogy megismerjék a gondolataidat az emberek, s a számlálót azért helyezed el, és azért foglalkozol ez EMO Scene irányzattal, mert ezt elolvassák az emberek. Azt hiszed most visszavághatsz? Nem engedem meg! Én nem azért foglalkozom eme irányzattal, hogy olvassanak, hanem mert egyszerűen örülök neki és büszke vagyok ezekre az ifjúkra.

Valljuk be őszintén kit érdekelne ha leírnád azt, hogy mi történt veled nap mint nap? Senkit! Beteges elméd figyelve, te sem gondolkodtál el a lényegen. Amíg ilyenek az emberek mint te, vagyis ellenségeskednek, addig ebből az országból nem lesz semmi. A politikai elit is ezt teszi és lám lám hol tartunk. Kis hazánk a befektetők szerint az egyik legkockázatosabb ország Európában.

Tolerancia

Mindig is voltak irányzatok, és mindig is lesznek, egészen addig amíg ilyen gondolkodású emberek mint te és társaid léteznek! Tudod miért? Mert az irányzatok azért alakulnak ki, hogy rámutassanak arra, hogy a társadalomban egy hatalmas hiba van.

Én arra lennék kíváncsi, hogy te miért élvezed azt, hogy embereket alázol virtuálisan ismeretség és ok nélkül, csak azért, hogy a saját naplód nézettségét növeld. Miért nem tudsz szeretettel gondolni embertársadra, még akkor is ha nem olyan amilyet a te felsőbbrendű gondolkodásod el tud fogadni.

Persze erre te az orrom alá dörgölheted, hogy én is írtam sok negatívat Hoolie Scene, Kenny Catastrophe-ról, és ez így igaz, de annak, bizton állíthatom neked, oka volt méghozzá jó oka és lám lám hol tartunk most? Hoolie Scene, megváltozott, persze nem az én hatásomra de megtörtént, aminek örülök, és büszke is vagyok rá hogy képes volt változni. Ha újra a bűnök útjára téved, hidd el én akkor ismét felemelem a hangom, bár szinte biztos vagyok benne, hogy ettől nem kell tartanom.

Javaslom neked változtass a gondolkodásodon, örülj, más emberek sikerének, próbáld szeretni őket, és meglátod ezáltal te is boldogabb leszel, és úgy fogsz az ágyba fekve esténként nyugovóra térni, és úgy is ébredsz majd, hogy mosolyt varázsolt az ajkadra az élet.

Müller Péter: A szeretet

Szeretet

Nem várok választ tőled, mert mióta elindult a blogom azóta csak kötekedni jársz (ezért kerülnek moderálásra a kommentárjaid) oda, és ez alapján minősítelek téged.

Hozzáteszem, hogy a mai EMO és EMO közeli fiatalokban legalább van érzés és érzelem ami a te blogodon felszólalókról egyáltalán nem mondható el! Gondolj csak erre a tanulatlan román cigány gyerekre miket írt. Ez a te társaságod? Gratulálok!

Nem várok választ tőled, és nem kívánok veled foglalkozni tovább. Köszönettel veszem, hogy a blogomat népszerűsíted, mert minden reklám, ha az negatív is, akkor is reklám. Ezzel csodálatos esélyt adsz az embereknek, hogy az általam irt blogon szereplőket megismerhessék és megszerethessék.

Porte voit

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , ,

13 hozzászólás to “A Toleranciáról, avagy válaszom egy az EMO, és EMO közeli támadásra!”

  1. sjonna Says:

    Köszi hogy az olvasóid számára is lehetővé teszed, hogy értsék miről van szó. Gyáva is vagy a butaságod mellett. Gratulálok! 🙂

  2. sentinel245 Says:

    Ez egy pokoli kör 🙂
    A tojás tolerálta a csirkét, vagy a csirke tolerálta a tojást 😀

  3. Möraja Says:

    Nekem az emoval csak az a gondom, hogy erős divatirányzat lett. És azt nem értem, hogy miért mondják, hogy ők éreznek? Én nem vagyok emo, mégis érzek fájdalmat, megaláztatást, szégyent, dühöt, örömet, szomorúságot, szerelmet, irigységet stb. Nem vagyok sem emo, sem az azokat ajnározók, én ott vagyok a kettő között, amit úgy hívnak, átlagember. Egy napig voltam “emo”, ami annyiból állt, hogy sulim akkori ribancai a fél szememet eltakarták a hajammal, a végeredmény az lett, hogy egy napig rajtam röhögött a város, mikor végigmentem az utcán. No meg fájt a szemem… meg mondjuk szánalmasnak ÉREZTEM, hogy ezeknek a lányoknak ezt jelenti az emo, hogy félig megvakítod magad meg borotvával vagdosod a karodat (erre is invitáltak).
    Mindegy. Ez a három évvel ezelőtti eset szánalom volt szvsz. Magával az irányzattal bajom nincs, csak a szememet szúrja, hogy nem értem a lényegét. Én csak nem értem, miért lett ebből ekkora divatirányzat? Egyáltalán mi értelme van annak, ha az ember vagdossa magát egy pengével, csak mert fájdalma van a lelkében? Nekem is van, mégsem vagdosom magam. Anno szívesen tettem volna, amíg meg nem talált a szerelemnek nevezett izébicsoda, és helyre nem hozott.
    Szóval… én csak inteni szeretnék, VAGY megérteni a lényeget. Mindenkinek vannak lelki problémái, szerintem az emok azért érzik ezeket erősebbnek és sírják ki így a bánatukat, mert ők gyengébb lelkek, aminek kicsit örülök: legalább tudom, hogy olyan normál emberek, mint én, nem a bunkó fajtájúak, de ez a túlzott divatoskodás teszi még ezt az örömöt is tönkre, így szerintem ne csodálkozzatok, hogy sokan röhögnek rajta és kifigurázzák. Túlságosan kirívóak vagytok. Ahogy öltözködtök pl. Ha úgy öltöznétek, mint pl én, akkor nem lenne ekkora felhajtás, és nyugodtabban átvészelhetnétek ezt az Élet megkezdéséhez szerintem nagyon is kötelező szenvedést. Mert nincs ember, akinél ne lenne pár olyan időszak a kamaszkorban, mikor szenved.
    Szal én mellette is állok, meg nagyon kicsit ellene is. Szívesen segítenék mindenkinek átvészelni ezt az egészet, de erre én sem vagyok képes sajnos. Ha valami megbántott a commentemben, bocsánat, nem állt szándékomban, én csak “szabad” (heh? én szabad?) ember módjára a véleményemet nyílvánítottam ki némi szokásos kérdésözönömmel:D
    *ölel és ad lekváros sütit* sjonnára meg ne figyelj, én is megsértődtem már rá néha, de aztán mondta, hogy az ő blogja olyan, amit nem mindig kell komolyan venni. Azóta nem veszem komolyan… XD

  4. pipacs Says:

    A toleranciáról írsz? És aztán ironikusan gratulálsz a “román cigány gyerekek” társaságért? Hát én meg neked gratulálok ironikusan, gyönyörű példáját mutattad a szűklátókörűségnek.

  5. sentinel245 Says:

    “Mindig is voltak irányzatok, és mindig is lesznek, egészen addig amíg ilyen gondolkodású emberek mint te és társaid léteznek! Tudod miért? Mert az irányzatok azért alakulnak ki, hogy rámutassanak arra, hogy a társadalomban egy hatalmas hiba van.”

    Éljen hát a szocializmus 😀 Ahol mindenki egyenlő és nincsenek irányzatok.
    Lehet kenni az országra, de ez egy utópista elképzelés.

  6. sentinel245 Says:

    @ Möraja

    Lehet az alap ötlet jó volt az egésszel kapcsolatban, csak elkerülhetetlen hogy ne alakuljon vmi változáson keresztül.

    Gyakran vki félreért vmit, aztán megy a szál tovább.
    A kicsik főként hajlamosak erre 🙂

  7. ? Says:

    miért?

  8. S Says:

    Erre itt csak sóhajtani tudok..

    Rengeteg Önben az érzés. A szándékot sem vitatom el: Szerintem valóban szívén viseli az fiatalság, azon belül is az emo szubkultúra ügyét, talán éppen azért, mert manapság olyan kevés ember vállalja fel az érzéseit. Ők viszont igen.

    Mikor először jártam itt arra gondoltam: oppá, milyen értelmes ez az ember, vagy legalábbis tud bánni a szavakkal. Viszont ahogy elolvastam néhány cikket, kicsit próbáltam megérteni mi is a célja, az oka ennek a magazinnak, rengeteg paradoxonba ütköztem.

    A legnagyobb ellentmondásnak én személy szerint azt érzem, hogy több helyen említi: nem kedveli Hoolie Scene személyét.. viszont a blogját – igaz, hogy nem elsőként, de – feltette az érdemes-listára. Számomra ez felfoghatatlan, hiszen egy ego-blogról van szó.. tehát a tartalom szorosan kötődik Hoolie személyéhez.. és ha én valakit nem preferálok akkor a blogját sem, nem igaz?

    Minden jót!

  9. S Says:

    Möraja, ez csupa előítélet, amit leírsz…

  10. norbiii Says:

    Csak egy hozzáfűzni valóm lenne.
    azt írtad,hogy a mostani emo stílusú fiatalokban van érzés.
    Ezt én cáfolom.Van pár olyan emo ismerősöm most már akit én szánni tudok csak azért,mert ő felsőbb rendűnek érzi magát és nem foglalkozik másokkal.Hülyeség.Mért kell azon versenyezni a fiataloknak,hogy melyikük lesz nagyobb celeb?Ez amúgy semmire sem jó hiszen a myVIP nem arról szól,h mindenki bejelölget mindenkit(engem is mindenki jelöl),hanem elvileg ismerősök kapcsolat tartása a cél,nem?A sok Emo stílusú fiatal szerintem féltékeny egymásra és van akire okkal.Hát én amúgy nem értem a kortársaimat sem.
    Nem tudom elképzelni,de nem is akarom,hogy milesz még ebben a parányi országban…

  11. Citrom Says:

    “Hozzáteszem, hogy a mai EMO és EMO közeli fiatalokban legalább van érzés és érzelem ami a te blogodon felszólalókról egyáltalán nem mondható el! Gondolj csak erre a tanulatlan román cigány gyerekre miket írt. Ez a te társaságod? Gratulálok!”
    Érzés? Elmondom, hogy az emok semmivel nem éreznek többet, mint mások. Vagy az jelenti az érzést, hogy minden emos fiú sír mindenért? Nem, ez nem azt jelenti, hogy érzékeny, hanem, hogy nyafogós senki. Én nekem is vannak gondjaim, de inkább üvöltök egyet, vagy futok, hogy levezessem a feszültséget nem bőgök. Amúgy meg Sjonna társasága lehet, hogy sokkal inkább értelmiségiekből áll össze, mint a tied. Jaj! Várj, dehogy, mert ők/mi nem (vagyunk) emok. Akkor már tuti hülyék vagyunk.
    Amúgy legalább megjelölhetnéd a blogját, hogy az olvasóid tudják miről van szó. De gondolom ahhoz már nincs merszed…

    Sok sok szeretettel,
    Citrom

  12. Frances Horror Says:

    Tisztelt S!
    Ahogy ön is olvashatta ebben a cikkemben Hoolis Scene a véleményem szerint megváltozott és jó irányba. És nálam nem ugy zajlik az élet, ha valaki korábban hülyeséget csináll akkor ne változhatna meg róla a véleményem ha jó uton halad akár affelé h jóvá tegye. És ha ez történik én támogatni fogom…

  13. fuxiti Says:

    Amit leírsz, azzal nincs (sok) bajom. Rendben, így látod, érdekes, nem értek veled egyet, ez van.
    De kérem, muszáj hozzá mellékelni ezt az álértelmiségi, magasrendűnek tartott stílt? Kimondatlanul is közhelyektől csöpögővé tesz minden mondatot, ami pedig olvashatatlanná az egész szöveget. (Megjegyzendő, hogy az értelmiségi akkor is értelmiségi, ha “ez”-t ír “eme” helyett. Persze ez csak egy kiragadott példa.)

    Merci beaucoup. (- stílszerűen)

Hozzászólás