Sonic ™

by

Felváltván az interjúkat, ismert személyek, (persze csak azok, kik valóban meg is tudtak maradni embernek) történeteit közöljük le. Mindenképp megéri elolvasni ezeket a rövidke kis cikkeket, mert ezálltal új embereket ismerhetek meg. Sok esetben pedig, a negatív értékítéletet sikerülhet így eloszlatni.
Nagyon nagy örömömre szolgál, ha ilyen barátaim vannak, mint Bartos Csabi, Mikor nehéz helyzetbe kerültem, akkor is kiált mellettem. Javaslom nektek, ismerjétek meg őt ti is, ha nem a a hazugságokba szettnétek élni!

Szerző: Frances Horror.

Csaba Bartos

Csaba Bartos

Név: Csaba Bartos
Becenév: Sonic™
Lakóhely: Eger
Horoszkóp: Ikrek
Általános iskola: 1-2. osztály Felsőtárkányi Általános iskola 3.-4.osztály Dr. Kemény Ferenc Általános Iskola, 5-8. osztály Felsővárosi Általános Iskola
Középiskola:
Gárdonyi Géza Ciszterci Gimnázium Szakközépiskola és Kollégium
Életérzés: Csak önmagam vagyok 
Kedvenc állat: Tengerimalacaim  Maya és Coci
Kedvenc zenekar (ok), Előadó (k): A Vain Attempt, Emarosa, Alesana, Post Offense, Szükségállapot, Framing Hanley, Papa Roach, All Time Low, Eyes Set To Kill,  Silverstein, Senses Fail, Lovex, Lorene Drive, The Red Jumpsuit Apparatus, Hawthorne Heights, A Thorn For Every Heart, Blue October, Saosin, Sum41, Brokencyde, The Medic Droid, Trivium, Utolsó Tündérmese, Three Days Grace, Mozart Season, A Heartwell Ending, Simple Plan
Kedvenc étel: Görög Saláta
Hobbi: Zenélés, olvasás, sétálás a természetben, vizipipázás egy jó társasággal

Bartos Csabának hívnak, Egerben lakom jelenleg 19 éves vagyok és az egri főiskolán tanulok szabad bölcsésznek. Nem tartom magamat celebnek, azonban vannak akik ezzel a jelzővel ruháznak fel. Törekszem odafigyelni mások problémáira, mégsem mehetek végig az utcán anélkül, hogy valaki utánam ne szólna: „Hé! Te ott! Fiú vagy vagy lány?”. Persze, az egy dolog, hogy igyekszem törődni az emberekkel a rossz tulajdonságaim közé tartozik azonban az, hogy roppantmód érzékeny vagyok s ezért gyakran kerülök konfliktusba a környezetemben élőkkel, akik tolerálni tudják a magatartásomat azokból az emberekből lesznek a barátaim. Sokan negatív tulajdonságomként róják fel, hogy képtelen vagyok tisztelni egy olyan embert aki véleményem szerint semmit nem tett le az asztalra, én ilyen vagyok sajnálom, nehéz gyermekkorom volt hiszen engem nem a szüleim neveltek fel s ami azt illeti eldobtak maguktól. Ami vagyok, azt önerőből értem el. Életemben már több mélypontot átéltem, mint sokan mások, a legutóbbinak 2 hete lett vége. Az volt életemben a fekete betűs időszak, amikor minden szétesett és mindent újra kellett építenem. Kihasználtak, meggyaláztak, megcsaltak s a családomon és Franceson kívül alig állt mellettem valaki.  Igen, azért említem meg Francest mert tisztázni szeretném a hamis vádak alól miszerint az embereket akkor dobja el amikor mély pontra kerülnek. Kikerültem egy bizonyos oldalra akaratomon kívül s Frances akkor jött amikor mindenki más elfordult tőlem. Tudom, hogy a világon vannak sokkal nagyobb problémák is a törékeny lelkivilágomnál, én ezen problémák közül a tolerancia hiányát és az emberek nemtörődömségét emelném ki, pontosabban életemet annak szenteltem, hogy próbálok ezen társadalmi bajok ellen küzdeni.
Zárásképpen csak egy tanácsot szeretnék adni minden kedves olvasónak: Próbáljatok meg emberek maradni s ne az ellenséget  lássátok a másik szemében hanem az embert, akinek van szíve, levegőt vesz s érző lény, azáltal,  hogy hangoztatjátok negatív véleményeteket fájdalmat okoztok neki, a szavak sokszor nagyobb fájdalmat okozhatnak a pengénél is.

Köszönöm a lehetőséget:
Sonic™

Címkék: , , , , , ,

Hozzászólás