Alkonyat (Twilight) 2. Újhold (New Moon) Elözetes Trailer

by

Szinte mindenki emlékszik rá, és sokunkat rabul is ejtett az Alkonyat (Twilight) című film, ami tavaly év végén tarolt a mozikba. Furcsamód nekem elsőre nem tetszett, de amikor nekifutottam újra immáron DVD-n akkor a rabjává váltam. Megvettem a regényt is, bár még nem volt időm elolvasni, de nagyon várom, hogy belekezdhessek. Kíváncsi vagyok Stephenie Meyer milyen stílusban ír. Azonban félek attól, hogy kedvenc horror íróm Anne Rice (Interjú a vámpírral, Lestat a vámpír) teremtette hangulatot nem tud majd hozni.

Nemrég regény formájában megjelent a New Moon című alkotás, ami a fent említett Alkonyat (Twilight) folytatása. Év végén már a mozikba lesz. Pár órával ezelőtt látott napvilágot az első hivatalos Trailer, amit elsők között láthattok oldalunkon. Mindenkinek jó szórakozást kívánunk, eme három perces előzeteshez.

New Moon

“Szilaj gyönyörnek vége is szilaj, lázába pusztul el, mint tűz s a lőpor, mely csókolódzva hal meg: lásd, a méz is csömörletes, mihelyt túlontúl-édes.” (Shakespeare – Rómeo és Júlia) Elérkezik Bella 18. születésnapja, ami borzalmas esemény számára, hiszen máris egy évvel “öregebb lesz” mint Edward. Túl borzalmas, ahhoz, hogy még meg is ünnepelje. Alice mégis szervez neki egy születésnapi bulit, ami balul sül el, mikor az ajándékbontásra kerül sor…

Szerző: Frances Horror

Címkék: , , , ,

116 hozzászólás to “Alkonyat (Twilight) 2. Újhold (New Moon) Elözetes Trailer”

  1. Nita Says:

    egyszerűen imádom! *-* ❤

  2. nikíí. Says:

    énis<33

    am meg a Twilight filmben nem annyira jó..sokkal máshogy van mint a könyvbe..a könyv ezerszer jobb..

    aki nem olvasta a könyvet az azt mondja h "húúú de jóó a film" meg stb aki meg elolvasta a könyvet,és csak azután nézte meg a filmet..az tud mondani "igazi" véleményt a filmről….

    jó olvasást a könyvhöz;)

  3. Judith1985 Says:

    Részemről már azért megérte megnézni a filmet, hogy lássam azt az édi srácot, aki Edward-ot játssza. Engem is bűnbe vihetne, annyira éééééééééééédi

  4. Helga Says:

    Hát én először a filmet láttam, és csak utána olvastam el a könyvet, így jó véleményem van a filmről is. Imádom! Ezt egyszerűen nem lehet nem imádni!:DD
    Természetesen a könyv sokkal jobb, mint a film, de ez a legtöbb esetben így van. Valahogy az a tudat, hogy ott van a könyv a kezedben, és úgy olvashatod el ezt a hihetetlen sztorit sokkal igazlamasabbá, élménydúsabbá teszi az egészet! Sokkal, de sokkal jobbá!!!!
    Csak ajánlani tudom a könyvet MINDENKINEK!

  5. Rolcsi Says:

    valaki, aki tudja, hogy nagyjából mi történik a 2. részben, kérem írja meg nekem, mert nagyon kíváncsi vagyok… ebben azt értem, hogy az ajándékozáson (18. szül.nap) mi történik, és Bella és Edward együtt marad ? vagy mi lesz ? kérem valaki mondja el *.*

    e-mail: mr_roland@freemail.hu

    előre is köszönöm 🙂

  6. fanfan Says:

    A 4. RÉSZ NAGYON BÉNA LESZ TELJESEN MÁSRA SZÁMÍTOTTAM

  7. Mesi Says:

    Imádni való a film is és a könyvek is! Mind a 4 és fél rész! 😀

  8. Mesi Says:

    A 2.részben Bella megvágja az ujját Jasper rátámad, Edward megmenti, de számos bonyodalom is kezdődik! Edwardék elmennek! szakít Bellával, hazudik nki, hogy már nem szereti, Bella kiborul és idegroncs lesz. (nagyon szomorú és sirós részek jönnek a könzvben)Mindenhol Edwardot hallja mikor vlmi butaságot csinál, ezért elkezd őrült dolgokat játszani (motrozás, sziklaugrás, közben összemelegedik Jacobbal-személy szerint haragudtam is Bellára ezért) Alice meglátja mikor Bella leugrik a szikláról és azt hiszi Bella öngyilkos akar lenni, ezért hazasiet! Megtalálja Bellát, életben, de már késő, mert vlki értesítette Edwardot a rossz híről amit félreértésből Jacob meg is erősít mikor Edward telefonál Bella házába, és azt mondja nki, hogy Charlie temetésen van! Alice meglátja, hogy Edward eldöntötte, hogy elmegy a Volturikhoz,h.öngyilkos legyen! Elindulnak Bellával Edwrd után Olaszországba………….még időben odaérnek, de találkoznak a Volturikkal, akiknek Edward megigéri, h.majd átváltoztatja Bellát, és elegendik őket! Edward hazaviszi Bellát, mellette marad Charlie tiltásának ellenére egész este(persze ezt Charile nem tudja) Bella felébred és Edwardnak el kell vle hitetnie, h.nem álmodik és tényleg itt van mellette és soha többet nem hagyja el!
    Következik a 3.rész……:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    Persze ha elolvasnád a könyvet akkor nem kellene, hogy más megírja!

  9. bogee11 Says:

    Én naon várom! ^^
    Most fejezem be nemsokára az 1. részét könyvben, ami sokkal jobb, mint a film! 😀
    Rem, a 2. rész is jó lesz… 🙂

  10. missy999 Says:

    Imádom ezt a filmet!:)))naon szeretném megnézni a második részt is,sajna cs az elsőt láttam.

  11. Kiwi Says:

    wáááá én már láttam a filmet, bár a könyvet még nem olvastam…

    a film eszméletlenül jó 🙂
    a könyv is biztos nagyon jó lesz 😀

    a new moon előzetese fantasztikus 😛 nagyon várom már a filmet 😀

    áhh imádom ezt a filmet Edward (Robert Pattinson) vagy Jacob ( Taylor Lautner) ???? ti kit választanátok? :J 😛 🙂

    üdv néktek: Kiwi

  12. Merci Says:

    Én 10000% hogy Robert Pattisont választanám.Bár csak az én pasim lenne!Én a filmet 24 -szer láttam , de a könyvet sajnos nem olvastam.Biztos az is jó , de a film sokkal jobb akárki akármit mond.A New Moon-t 2-szer olvastam most fogom harmadszorra.Naon király alig várom a filmet.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. Tóth Kinga Says:

    Szerintem a könyv és a film is jó… a könyv lehet egy picit jobb, mert részletesebb, de a filmet is nagyon eltalálták! 🙂 (L)

  14. Viki Says:

    A Twilight 1. része nekem is nagyooooooooooooon tetszett! Eszméletlenül jó film! Nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy milyen lesz a 2. rész. Egy kicsit igyekezhetnének vele. Egyébként Robert Pattinson nagyon HELYES!

    Ui.: Ha valaki részletesebben tudja,hogy mi történik a második részben, vagy tud egy olyan oldalt ahol erről van szó és jó előzetesek vannak akkor a legyen szíves írja meg, erre az e-mail címre: r.viki96@citromail.hu

  15. picike Says:

    Szijjasztok:)Nekem 1 ultrafontos kérdésem lenne….nem tudjátok h a 2 rész mikor lesz mozikba??:O
    Válaszotokat előre is köszönöm(K)

  16. Gordi Says:

    Sziasztok!
    Én még csak a filmet láttam.Először nem igazán tetszett,aztán megnéztem mégegyszer és még többször egymás után nem bírtam abba hagyni.hisz nagyon jó film!!
    Már várom a következőt ! 🙂
    Ha ennyire jó mint mondtátok könyvben akkor sztem el is fogom olvasni!:)

  17. dóra Says:

    naon tetszik de nem birok várni mire az év végére a mozikba kerül nekem most kell!!! puszi

  18. Dorka Says:

    Wáááá! én láttam a filmet és beleszerettem , aztán 2 nap alatt elolvastam a Twilight-ot és annyira beleszerettem hogy még kétszer kiolvastam, aztán megkaptam a New moont is könyvben és szó szerint NEM BÍRTAM letenni, 1 nap alatt kiolvastam és annyira tetszett hogy amint befejeztem (hajnali 3-kor) újra kezdtem!xD Még soha életemben nem olvastam ennyit és nagyon várom a következő részt mert kezdenek “elvonási tüneteim” lenni attól h nem olvashatok! Már várom a filmet is!:D és Én BIZTOSAN Edwardot választanám!:)

    (L)

  19. Coffos Says:

    Hogy a végén gyerekük lesz, nem gondoltam volna… vhogy nem illik bele a sztoriba, na de így kerek egész egy szép szerelelm, nem? Hát, aki nem szereti Bella és Ed hepi endes love sztoriját, az… hát……. 🙂

  20. Szandra Says:

    Sziasztok!
    A segítségeteket kérném kedves rajongók! Alig egy hete néztem meg a filmet ami megnyerte a tetszésem. Hallottam, hogy ez egy könyv formátumban is megjelent így arra gondoltam, hogy akkor azt is elolvasom. Az első résszel már végeztem is, a másodikat pedig tegnap keztem el. Azután érdeklődnék, hogy van-e harmadik, vagy akár még több kötet is?
    Várom válaszotokat, egy jövőbéli rajongó … 🙂

  21. krysz Says:

    Én olvastam mind a négy könyvet, és már várom a film változatát. Szerintem nagyon jó lessz, nekem tetszett min a négy könyv

  22. krysz Says:

    igen még van két könyv

  23. orsi .. .. . . . . Says:

    nagyon szeretem a filmet . sokszor latta es alig varom a 2 resz . az elozeteseket lattam mar de az egesz filmet szivesen megneznem .

  24. Dorci^^ Says:

    Jacob nagyon helyes rövid hajjal<3
    imádom.
    1. részt láttam.
    2. részt ma olvastam. 🙂

  25. Fanny Says:

    Az összes részét imádom könyvben kiolvastam már az összeset!A 4. A LEGJOBB EGYSZERŰEN IMÁDOM FANTASZTIKUS!Inkább edward mint jacob!A MOZIBAN 2009.NOVEMBER 19-ÉN VAGY 20.-ÁN LESZ!

  26. Fanny Says:

    Kedve Szandra!Van több része is 4 és fél része van,de azok még nem jelentek meg!Viszont nekem megvannak kalóz fordításban internetről!HA KELL ÍRJ EGY ÜZIT AZ E-MAIL CÍMEMRE:fanny.96@citromail.hu,és akkor eltudom küldeni e-mailban

  27. Kálulu Says:

    sziasztok! annyit szeretnék kérdezni h fogják-e még vetíteni a mozikban a Twilightet?És akk könyvben már megjelent? na ennyi előre köszönöm aki válaszol mert naon fontos lenne! sziasztok!ÍRJATOK! xD

  28. Edward imádóó Says:

    szijam^^

    naon de naon imádóm az Edward ot!!oda és vissza vagyok érte:D nagyon kiváncsi vagyok h mi lessz a 2.-őben mert ha kiszáll az edward én nem tom mit csinálok magammal!!láttam az 1.-gyet nagyon király vol és még mindig nem unom!!

  29. Edward imádóó Says:

    am mesi ki az a Volturik???

  30. BellaCullen Says:

    Én imádom az összes részt , szerintem a 4. lett a legjobb!

  31. Edward4evör.(L) Says:

    wááááh.*-*
    imádom a Twilight-ot.(:
    könyve még nem olvastam, de jövőhéten elkedzem majd.xD
    a film rohadtul bejött.*-*
    de ha mindenki azt írja hogy jobb a könyv akkor élvezni fogom.:]
    alig várom már hogy legyen a mozikba a new moon.*-*

    jahéspersze:
    Edward♥

  32. Dóra Says:

    Sziasztok!
    Megláttam ezt a veboldalt és nagyon + örültem hogy ennyien szeretik a Twilight-ot! Nekem nagyon tetszett a film amikor először láttam nem tudtam abbahagyni és még legalább 4-szer + néztem. Azt hallottam h. a könyv még jobb ugyhogy elolvasom XD
    Ha van valamilyen twilight-os club vagy ilyesmi akk irjátok + lécci

    Előre is köszi!!

  33. reni Says:

    nagyon jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nekem nagyon tetszik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  34. Krysztybaby Says:

    Halíí.^^:)Szerintem nagyon jó lesz a New Moon,de 1 kicsit félelmetes is,de ez benne az izgalom…×ĐĐ
    Am megnéztem már előzetest,de a könyvet még nem olvastam,de majd kikönyörgöm anyábóóól.×Đ×Đ×Đ×Đ
    Nahh hello.O
    Cak Ennyit akartam!:)

  35. kriiszti Says:

    ez a kedvenc filmem tuti hogy elmegyek a 2 re:)

  36. Erika Says:

    nagyon jó mind2 rész én már a harmadikat olvasom alig várom őket filmbe:)a negyedik lesssz a tttuuuttttiiii amikor meglessz a kisbaba a renesme:)és a jakob lessz a hapsija:)

  37. Martyin Adél Says:

    ez a legtutib felm amit edig látam tuti hogy megnézem a 3-mat ez a film komolyan megváltoztatott :)nem ish tudom hogy mondjam el hogy mit érzek a film után.

  38. Martyin Adél Says:

    ez a legjobb fil nagyon megváltoztatot amiután megnéztem nem ish tom h mit irjak

  39. ZoleeGee Says:

    Engem kurvára nem érdekel a könyv, mert az az életbe nem adja annyira vissza mint a film..
    és senki nem fogja nekem megmagyarázni h igen.
    Peace!
    I ❤ Twilight

  40. mcadry Says:

    nagyon beleszerettem ebbe a filmbe. egyszerűen imádom őket. akárhányszor is nézam meg nem tudom megunni. nagyon rabul ejtett és a zenéje az nagyon tuti. mindenkinek ajánlom mert szinte semmi horror nincs benne hanem végig szinte romantika:)
    tökéletes alakitás

  41. kovács magdolna Says:

    nagyon tetszett a 2 ás annyira jooooooo tők coooll

  42. kovács magdolna Says:

    nagyon tetszett ez a film mind a kettő tök cool

  43. flora Says:

    Én egyszerűen imádom! Elöbb láttam a filmet és csak utána olvastam el az elsö könyvet, de egyszerűen nem lehetett letenni. Bárcsak az 5-et is befejezné az írónő, mert naon jó lenne Edward szemszögéből látni a dolgokat 😀 imádom Robot, tökéletes a szerepre, naon nagyot alakított. A New Moon.t kétszer elolvastam, már nem bírom ki november végéig 😀

  44. timcsi Says:

    A fenti kérdésre(jóval feljebb), hát én tuti Edwardot választanám 🙂

    Én is imádom az összes kötetet (mind a 4 és felet), átlagosan 3 nap alatt “végeztem” ki mindet. A film első része ugyan sztem se volt olyan jó, mint a könyv (én előbb olvastam az összes kötetet), de azért nagyon jó volt (a zene is), most pedig számolom, hogy hányat kell még aludni a premierig :-).
    Én annak örülnék a legjobban, ha mind a 4 kötet megjelenne Edward szemszögéből is 🙂 Imádtam. Még sokkal jobb, mint Belláéból 🙂

  45. GOLYO Says:

    IMÁDOM

  46. GOLYO Says:

    VALAKI TUDJA MIKOR AGYÁK LE A MOZIKBA A FILMET IRJÁL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  47. Kayuta Says:

    Sziasztok!
    Én még csak nem rég olvastam el az első két kötetet! Nagyon hálás volnék ha valaki megmondaná honnan tölthetem le a 3-4-5. részeket. Eddig sehol sem találtam konkrét linket!:-(((( NAGYON MEGKÖSZÖNNÉM ha valaki megmondaná honnan szerezhetem meg ezeket magyarul, vagy ha át küldené mailben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Amúgy nekem könyvben sokkal jobban tetszik a story. A filmben szerintem túl kiábrándító a bella szerepét játszó csaj…többet fújtat és bambán bámul, mint amennyit beszél.
    Na de ez mellékes!

    Nagyon megköszönném ha valaki átküldené a köteteket!!!!!!!
    Címem: kayuta@freemail.hu
    ELŐRE IS KÖSZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  48. georgina338 Says:

    S. Meyer minden könyve nagyon jó olvasmány. Ha nem olvastátok, ajánlom figyelmetekbe “A burok” c. kötetét is. Megjelent már magyarul is.

  49. xxxx Says:

    Mikor lesz a 2. része a filmnek?Vagy már esetleg van?

  50. pf. Says:

    pf.
    egykét csíra itt fikázza a filmet. :O
    az tény hogy van benne kivetnivaló. de csinálj akkor jobbat bazmeg. vagy könyvet írjál jobbat bazmeg.
    -.-
    esküszöm szánalmas : DDD
    amugy respect a filmkészítőinek. és persze az írónőnekis.leakalappal mert a történet fantasztikus. (:
    napápuszipacsi.

  51. pf. Says:

    ésmellesleg..
    nekem a Jakob a kedvencemés én őtvinném hazaaa. 8)

  52. twilight4ever(L) Says:

    a legjobb film a világom *______*
    imádom(LLLLLLLL)♥

  53. skera18 Says:

    Nagyon imáááááááááááááááááádom,beleszerettem első látásra!!!!!!Edward olyan jó pasi!!!!De a film valami eszméletlen!!!!Alig várom a 2. részt,és el is szeretném olvasni mindd a négyet!!!Ja és a zene is non jó amit a filmben zongorázik Edward(twilight-river flows in you-yiruma)!!!

  54. Ghostwhidper Says:

    Kedves rajongótársak semmi pánik már csak alig egy hónap és mehetünk a moziba, belebámulhatunk Edward csodás szemébe

  55. vivien Says:

    hát nekem ez film a kedvencem és minden honnan próbálom le szedi de nem megy kérlek beneteket a második részét nem tudnátok valahogy el küldeni nekem mert ez a film ahogy bele nésztem az elsőbe már is rabul ejtet azóta má nagyon sokszor meg nésztem ezt a filmet de a másodikat nem látam mék kérlek beneteket ha meg vann nektek külgyétek má át ez az msn-cimem vivien.9@hotmail.com köszönom.

  56. Frances Horror Says:

    Kedves vivien
    A Twilight 2 New moon még nem került a mozikba

  57. Szöszy Says:

    sziasztok!! 🙂
    vki meg mondaná h hol tudom beszerezni a könyvet???? eddig csak a filmet látttam ami nagyon teccet de jo lenne a könyvet is elolvasni 🙂
    előre is köszi a választ
    puszií (K)

  58. Frances Horror Says:

    Kedves Szöszi
    Bármelyik könyvesboltban megtudod venni a könyveket. A harmadik rész az Eclipse (Napfogyatkozás) Október 22-én jelenik meg

  59. Szöszy Says:

    Köszike 🙂

  60. 4ever Says:

    Imádom Imádom Imádom várm már h megnézhessem a moziba is már izgulok h mijen lessz

  61. noncsika Says:

    ÁÁÁ!! Én már elolvastam az összes részét és nagyon jóóó!!!
    Az 1 része mint filmben nálam ott van a toppon, és már alig várom a folytatást!!!!
    Twilight 4ever♥♥♥♥

  62. anett Says:

    én is elolvastam a könyvet és meg néztem a filmet is nagyon helyes Robert Pattinson és nagyon édi is

  63. Niki Says:

    Sziasztok! Szerintem egyszerüen fergeteges ez a könyv/film. Mikor az ismeröseim mondták h olvasam el nem akartam de mikor megnéztem filmbe annyira megtetszet h nem birtam ki,hogy ne olvasam el. Ez a pasi egyszerüen maga a tökély!!!! Teljesen elragadott a film napi szinten megnézem kb4x. Életembe nem láttam még ilyen jó filmet alig várom a folytatást h lássam Edwardot mit alakit még:-)))♥♥♥♥imádom egyszerüen ezt a pasit♥♥♥♥

  64. Barbee Says:

    Nekem nagyon tetszett a twillight 1. része..nagyon várom már a newmoon-t (2.részt) is…nagyon helyes (edward)Robert Pattinson a filmben de persze jacob black is….ahogy elnézem ide legtöbben csajok írnak..a 2.szereplő miatt:P

    ♥hy♥

  65. Tucus Says:

    Én még a legelején, amikor hallottam erről az egész Twilight mizériáról…hogy az Alkonyat már nem csak egy film, hanem életérzés meg ilyenek..hát, akkor elszörnyülködtem, és úgy voltam vele, hogy biztos valami tini-hisztéria…aztán valahogy nekem is a kezembe került a könyv..és onnantól nem volt megállás…először az első könyv, aztán a film( a film sztem nem egészen jó..nekem sok a fehér folt, de azért megnéztem már nem egyszer 😀 ) utána a második kötet, és most olvasom a harmadik kötetet..Eclipse, és egyszerűen nem tudom letenni… 1 nap alatt kb 500 oldalt olvastam…szal a lényeg: nekem olyat adott a könyv, amitől nem tudok szabadulni.

  66. Tucus Says:

    jah és még valami: Maga Edward szerintem( Robert Pattinson ) nem olyan jó pasi..csak néhány kamera állásból, én a karakterbe szerettem bele, és az a baj, h most már én is azt várom, mikor jön el értem a saját “vámpír-fiúm” :D:D

  67. Maryland1555 Says:

    Szerintem nagyon jóóó lehet, csak picit durva.
    De már nagyon kiváncsi vagyok a 2 részére.Különösen az új szereplőkre.
    Csak moziban szeretném megnézni, de nem tudom, hogy mikor adják.
    Ha valaki tudja legyszikeee irjon.
    Nagyon jó érzés lehet töb, mint 100 évesnek lenni, főleg vámpírnak a barátnője lenni.De mennyire fura, hogy csak Bella tudott hozzá érzelmileg meg amúgy is közeledni.
    A könyv az egyes meg van,de a 2 nem tudom, hogy hol lehet beszerezni.
    Majd ha megjelenik az kötet az egyik üzletben, biztos, hogy megveszem.
    De álítólag a könyv egészen másról szól mint a film.Igaz, hogy nem egyforma, de a lényege, na meg a tanulsága ugyanaz.

  68. shanenumberone Says:

    annyirajóó.. *.* <33

  69. shanenumberone Says:

    *.* <333

  70. Tundi Says:

    Igaza van Nikinek.A konyv sokkal jobb:X

  71. kyra18 Says:

    Nekem nagyon tetszett a film,a második rész is biztosan nagyon jó.Nagyon eltalálták a filmet és tényleg észre lehet venni hogy a szerelem és a halál milyen különös vonzalomban van egymással hisz Bella bármit megtenne Edward-ért.Azt olvastam hogy a 2-ik részben Edward elhagyja Bellát ami nem fair hisz Bella majdnem meghal illetve átváltozik az első részben,és ugye az első rész végén Bella azt kéri Edward-tól hogy változtassa át mert élete végéig vele akar lenni.Kíváncsi leszek hogy mi lesz a kiváltó ok amiért Edward elhagyja Bellát,és mindennél jobban szeretném már látni a második részt.

  72. barbi Says:

    sziasztok hogyan lehet letölteni az alkonyatot az uj holdat ingyen?????

  73. barbi Says:

    ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

  74. Andy Says:

    kedves Maryland1555!
    a filmet allitolag nov 20-an adtak a mozikban!
    kyra18!
    Edward tenleg elhadja Bellat ,mert azt gondolja h igy nm lesz veszelyben,de eppen ellenkezoleg Bella igy meg nagyobb veszelyben vn es a vesztesegbe is majdnm belehal.A konyv naon jo(a 2 resz) es erdemes elolvasni a film elott.Akit erdekel a tartalma a 2 resznek az szoljon;):D:Dam en is alig varom h megnezzem a filmet,ck naon szomoru,de jo!

  75. Alexa Says:

    UHH!Én is láttam már a 2 őt,na meg persze az 1 et is,én egyszerűen imádom,amióta láttam a New Moont,azóta teljes lázba vagyok.Alig várom hogy megvehessem végre könyvbe is az összeset ami csak van,szinte Alkonyat függő lettem 😀

  76. Zoleeka Says:

    Ekkora kalap “Moderálva” filmet már rég láttam. Talán legutóbb a Stallonés Forma 1-es vackot. És a sok “Moderálva” meg odáig van a főszereplőért, aki ráadásul még csak nem is néz ki jól, a színészi tehetsége pedig vetekszik a barátokközt szereplőivel. Férfi szemmel nézve az indián fiú 10 kört rávert arra a patiszon gyerekre minden szempontból. Történet gyagyi és uncsi. Akció nulla. Egy Buffy epizódban több az akció és a poén, mint ebben a két órában. Láthattunk kb. három vérfarkas-átalakulást, a vámpírok ismertetőjele pedig egy színes kontaktlencse volt. Nem szeretem az ilyen agyon hype-olt dolgokat (pl. iPhone,stb.). A harmadik részt csakis a Film+-on leszek hajlandó megnézni. “Moderálva”, nehogy megnézzétek!!!!!!

  77. Horváth Anna Says:

    király a film nekem nagyon tetszik.

  78. Andy Says:

    milyen a New moon??? sokan azt mondjak h naon jo…de vn aki naon unalmasnak talalja.. en meg sajnos nm lattam:(
    mondjatok meg oszinten tenleg: jobb/rosszab mint a Twilight????

  79. KAJKAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Says:

    twilight szeretlek titeketttt

  80. bettykeh:* Says:

    cupper a film naon tetxik naon yo,egy picit felelmetes de ez benne a lenyeg.:p

  81. Betti:)) Says:

    Sziasztok!
    Szentem ez tök jó film,igaz én még a könyvet nem olvastam lehet nem is fogom de a film az naon jó főleg a Taylor Lautner.<33 Szentem Taylor sokkal jobban néz ki mint Edward.:P De izlések és fofonok.:)) Nem?:D

    Na mind1 Szijasztok!!!(K)

  82. Mandyy Says:

    jajj de imádom a twilightot!!!!!!!!! alig várom h a könyvet is elolvashassam x))) am én 1milliárd % h Robert Pattisont választanám (L) x)
    egyébként a 4.részben tudja vki mi lesz?????

  83. natykahh Says:

    hol lehet megnézni a twilight 1-2-őt?
    persze az interneten!
    aki tudja az írjon nekem a stipulanatalia@gmail.com címen és másolja be az oldal linkjét,am nekem is nagyon tetszett a film!na puxx!ui.:minnél hamarabb írjatok az e-mail címemre !!

  84. twilightgirl Says:

    nem lehet szavakkal kifejezni mennyire jó ez a fil jah és persze könyv is
    az első rész tarolt a második úgyszint és ahogy olvasgattam a harmadik és a negyedik is legalább annyira jó lesz a mint a többi 😀
    és bármikor meghalnék robert pattinson-ért
    simánnnn

  85. WOLF Says:

    Jó ez a film csak túl sokat beszélnek benne, meg hát egy kicsit uncsi az első rész jobb volt.

  86. VAMPIRE Says:

    AZ ÉN FILMES TOP LISTÁM:1-Grey’s Klinika
    2-C.s.i. Miami Helyszínelők
    3-C.s.i New York-i Helyszínelők
    4-TWILIGHT-ALKONYAT
    5-Amerikai Pite
    6-A harc Törvénye
    7-Charlie Angyalai
    8-Bűbájos Boszorkák
    9-Életre Halálra
    10-Második Esély

  87. Adam Sandler Says:

    nagyon gagyi film ez

  88. Amelia Says:

    ÉN TUDOM HOGY MIKOR ADJÁK LE A 2. RÉSZÉT A MOZIKBAN 7.-TŐL 2 HÉT MÚLVA DE MÁR FENT VAN A NETEN!

  89. V á m p i r e Says:

    Edward olyan cukki tök cool a film én még könyvet nem olvastam nem toom mien várom a következő részt:D

  90. Robiiiii meg még egy "i" Says:

    Ez a film naggyon gáz. Az első részt 6 részletben sikerült végigszenvednem. A másodikkal már nem foglalkozom. Olcsó trükkorgia: pl. amikor alkeszfejű fára mászik a csajjal.. A kötél szakadt volna el! Az alkoholista-fejű puderarcú Edward a bálvány? Na ne már! Különben a film hebehurgya dadogásokkal volt tele, igy imitálva a zavarodottságot. De olyan jol játszották, valószinűleg azért, mert a való életben is ilyen pulyafelyűek.

  91. ani Says:

    naon jó

  92. Edina Says:

    Nekem a Twilight először nagyon nem érdekelt nem értettem a lényegét de a minap megnéztem és NAGYON JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ ilyen jó filmet még nem láttam nagyon jó

  93. Fanni Says:

    Én a könyvel kezdtem eddig mindig! a könyv nagyon szuper a film elsöre nem tetszett de aztán egyre többször néztem és most már nem tom elfelejteni! a másodikba sok a szomoruság bár jobb mint az elsö! a harmadik pedig… azt hittem a kettöt nem lehet fokozni de Stephaninek nincs lehetetlen… kiváncsian várom a negyedik részt! az iráshibákért sorry

  94. Atina Says:

    Én ilyen jó filmet még nem láttam!

  95. Berni Says:

    Én már láttam a 2-t is,elkezdtem olvasni,és már az eclipset is megkaptam könyvben.Ez lett a kedvenc filmem!!Imádom
    És a pasik is helyesek benne.
    Twilight4ever ❤

  96. heni Says:

    jo ezz a film de nagyon nem toom h ki szereti de aki szereti jo fej lehet he:*:P

  97. heni Says:

    valaki nem tudja h hogykell letolteni a s reszet?

  98. Bella és Edward Says:

    imádom a TWILIGHT-ot alig várom hogy lássam a 2-őt de már láttam az előzetest de nagyon csúcs imádom nem tudok leálni folyton megnézem a youtube-n és nem tudok leálni ahogy EDWÁRD is mondta az 1-ben szerintem nagyon cukik eggyütt és a többi vámpír is de egyébként szerintem holnap holnap után azután és azután is meg fogom nézni egyébként az előbb is megnéztem ja és ESZME tök menő é s ELÍZ pedig tök csini meg ROSE is ó megint megakarom nézni de nem érdekel akkoris megnézem ja egyébként vannak benne cikis részek néha főleg amikor BELLA elkezd pislogni gyorsan de akkor is nagyon cukik

  99. lithium Says:

    Bella és Edward:

    Életemben nem olvastam ilyen hosszú mondatot. Ez elég ciki 🙂

  100. Cucuka Says:

    =)

  101. dzseni Says:

    ahhhhhh. Edward-ért őrülni lehet. egy álom pasi!!! oan jo lenne talizni vele!!!!!akinek ez a srác nem tetszik az egy hülye picsa!!!

  102. nameless. Says:

    érdekes. ezekszerint én egy hülye picsa lennék, ha érdekelnének az előző vélemények. :’D nemláttam az alkonyatot, nemértem mi ennek a szinte már betegesnek mondható fanatizálásnak az oka. egy film attól még nem lesz jó, hogy egy szexisten a főszereplője. bár személyszerint nem ugranék fejjel a kútba robbert pattinsonért. ezis csak amolyan divattá vált, mint előtte annyi minden..

  103. bea Says:

    szupi ez a film naon szeretnem megnezni a 2 ik reszet is nagyon szeretem hogy hogyan jatszanak benne a szineszek foleg Edward es amellett meg bella is jl jatszik!szep fiu edward es bella nagyon jol talal hzza mar minden kepet megneztem es minden cikket elolvastam !

  104. Hajni Says:

    Én csak mostanában akadtam rá a filmre, ami annyira tetszett, hogy megnéztem még egyszer és a könyvet is megvettem, amit (akár mennyi fontos dolgom is volt) 3 nap alatt elolvastam. Megnéztem a második részt is, és mindenképp el fogom olvasni minden részét. Nagyon sok fórumon olvastam a film kritikáit, és nagyon sok negatív vélemény volt köztük. Kérdem én, ha annyira szar a történet miért lett világsiker? Sokan azt gondolják, hogy csak a tinilányokat lehet ezzel elszédíteni. De nem hinném, hogy ez a sok rajongó mind tinilány lenne. Ahogyan én sem vagyok az. Már rég túl vagyok a kamaszkoron és a hormontúltengésen, mégis nagyon magával ragadó volt a történet. Sok filmet láttam már. Vannak kedvenceim a legkülönbözőbb műfajokból. De a filmek többsége egyáltalán nem érint meg. Rövid idő elteltével nem is emlékszem a történetre. De ez mindenképp felejthetetlen marad számomra. Lehet, hogy gyermeteg lelkivilágom van, azért szeretem ezeket a fantasy történeteket, de ezúton megköszönöm a szerzőnek, hogy ha csak pár pillanatra is, de kirángatott a mindennapok racionalitásából, megmelengette a szívem, és nagyon jól szórakoztam, és remélem még fogok is a folytatáson, amit annyira várok. 🙂

  105. alkonyatroajongo Says:

    hello en imadom ezt a folmet es remelem a tv-be is lessz :P:P:P:P :D:D

  106. szabina Says:

    Várom már a magyar változatot, de nem tudom mikor adják ki és ezt jo lenne tudni mert felháborto hogy egy pontos idöpontotnemtudnak kiadni!!!!!!!!!!!!!!!!

  107. Kitty Says:

    Én nem tudnék élni a film nélkül … csak kár hogy a valóságban ilyen nincs:( de mindenkinek ajánlom a filmet és a könyvet is…:)

  108. Szandraa Says:

    Sziasztok!Valaki megtudná nekem mondani,hogy mikor lesz a következő alkonyatfilm a mozikban? Ha igen.Akkor létszi írj vissza ,fontos lenne! Előre is köszi:D

    UI.: Edward nagyon helyes♥ Elöször a film nagyon de nem érdekelt,és végül a barátnőm rávett hogy nézzem meg,megnéztem és azóta Edwárd Callen rajongó vagyok 😀 Nagyon bejön.És az tényleg felháborító h még mindig nem adták ki magyarul,de én azt hallottam hogy nem is fogják ezt leszinkronizálni :S :((

    Bye:Szandraa

  109. NarutKa-Mel Says:

    itt van magyarul az ujhold letoltese
    http://www.premierfilmek.co.cc/Premierfilmek/Filmek/alkonyat-ujhold-twilight-saga-new-moon-2009-szinkronos-letoeltese.html

  110. viki Says:

    sziasztok én majdnem részét elolvastam már csak a második könyv hiányzik!Szerintem a könyv sokkal jobb mint a film sokkal töm minden van benne mint a filmbe! Ajánlom mindenkinek engem a 3 rész fogott meg a leg jobban de félek hogy a film nem lesz olyan jó mint a könyv ! amúgy 30-án adják a mozikba

  111. Vincze Nikolett Says:

    Sziasztok:D
    mikor lex a mozibAN A FILM

  112. kierra wilkinson Says:

    egy évvel ezelőtt.

  113. dalm Says:

    én imádom ezt a filmet ááááá már láttam a harmadok részéig de negyon jo

  114. laci Says:

    Itt megtudjátok nézni és le is tudjátok tölteni:http://online-mozi.eu/

  115. nagy ivett Says:

    Nagy Ivett vagyok és én szeretem ezt a filmet

  116. celine medium box bag Says:

    Great ?I should definitely pronounce, impressed with your website. I had no trouble navigating through all the tabs and related information ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it in the least. Quite unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or anything, site theme . a tones way for your client to communicate. Excellent task.

Hozzászólás