Archive for 2010 03 28

Sam Heali interjú 1. rész

2010/03/28

Sam Heali, alias Bangó Máté, az emo és emo közeli emberek közt méltán híres EmoVip közösségi portál alkotója és kitalálója. Az interjút sajnos el kellett csúsztatni, mert a Save Our Style-nak kellett a hely, de most, hogy ama csodálatos rendezvény lezajlott, szeretném, ha nagy szeretettel fogadnátok:

Sam Healit, az EmoVip kitalálóját és megvalósítóját!


Az EmoVip számokban:
Tagok száma: 5154
Összes fénykép: 22503
Összes videó: 572
Összes klub: 231

Először is, honnan jött az ötlet az EmoViphez? Volt valami konkrét indíttatásod elindítani egy ilyen jellegű közösségi portált?
S. H.: Őszintén az egész egy ismerkedő oldalnak indult, mint például a találka.hu, de aztán úgy vettem észre, hogy ezekből nagyon sok van, és feleslegesnek gondoltam egy újabbat létrehozni. Nézegettem a külföldi emo oldalakat mint például az  emopunk, vagy emoscene és megfigyeltem, hogy nincs ilyen jellegű magyar oldal. Ez azt eredményezte, hogy létrehoztam az EmoVipet.

Van valami komolyabb terved az EmoVippel a későbbiek folyamán?
S.H.: hát ez az egész oldal egyetlen ning rendszerről megy és amint pénzt keresek megveszem. Le lesznek szedve a fölösleges reklámok, és a kinézetet is megváltoztatnám. És az egész oldal neve az lesz, hogy emovip.hu, nem emovip.ning.com .

Nos, ha nem vagyok túl indiszkrét, térjünk át a személyedre. Te pontosan minek is vallod magad? Emonak, scenenek, vagy minek?
S.H.:
Emonak.

Akkor megkérdezhetem, hogy Te mióta és hogyan lettél emo?
S.H.:
A sok megbántás, meg félelem és hasonlók miatt. Világéletemben érzelgősebb voltam az átlagnál, és ebből kifolyólag sok megbántás és csalódást kaptam más emberektől. Szóval, ha azt vesszük, mindig is emo voltam, csak nem így néztem ki.

Te mint Emo, hogy éled meg az emberi intoleranciát? Sok támadás ér Téged is?
S.H.: Engem személy szerint nem érintett még különösebben testi sérelem, inkább olyan esetek voltak,  hogy beszóltak egy “emot,” vagy rámüvöltöttek, hogy “ÍMÓÓÓ!!!” , vagy a jelzőt nagyon erősen megnyomták, mintha meg akarnának félemlíteni. De rendszerint mindig van valaki velem, nem lenne arra lehetőség, szerintem, hogy megverjenek.

Folytatás holnap.

Chris Deviant